Κυριακή 24 Μαΐου 2026

«Συμφώνησε με τον Μοντέρο ο Ολυμπιακός»


Η κορυφή της Ευρώπης ανήκει πια στον Ολυμπιακό, και τους επόμενους μήνες θα ανήκει και ο Ζαν Μοντέρο, σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Ντονάτας Ούρμπονας.
Ο Λιθουανός ρεπόρτερ, μέσω του «BasketNews» αναφέρει πως οι ερυθρόλευκοι και ο Δομινικανός γκαρντ ήρθαν σε συμφωνία για τη νέα αγωνιστική περίοδο.
Ο νεαρός παίκτης της Βαλένθια φέρεται να έχει δώσει τα χέρια με τους Πειραιώτες, οι οποίοι αναμένεται να καταβάλλουν στις «νυχτερίδες» το ποσό των 500.000 ευρώ ως buyout.
O Oύρμποντας τονίζει πως ο Ολυμπιακός είναι στις τελικές διαπραγματεύσεις, ενώ κάνει λόγο και για συμφωνία με τον Κόντι Μίλερ-ΜακΙντάιρ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: