Βίντεο από το «ερυθρόλευκο» γλέντι στη Βούλα, το βράδυ της Τρίτης (26/5) για την κατάκτηση της Euroleague, έδωσε στη δημοσιότητα η ΚΑΕ Ολυμπιακός.
«Μια βραδιά με οικογενειακό κλίμα, γεμάτη μουσική, χορό και δυνατές στιγμές που θα μείνουν χαραγμένες στη μνήμη μας. Η ομάδα μας απέδειξε ξανά τι σημαίνει Ολυμπιακός και γιόρτασε όπως αρμόζει σε πρωταθλητές!» αναφέρει η ΚΑΕ.
Super Trucks Offroad
Πριν από 5 χρόνια
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου