Δευτέρα 15 Ιουνίου 2026

«Ανανεώνει μέχρι το 2029 ο Ντόρσεϊ»

Ο Ολυμπιακός φαίνεται πως σκοπεύει να διατηρήσει τον Τάιλερ Ντόρσεϊ στο ρόστερ του για αρκετά ακόμη χρόνια. Όπως αναφέρει ο Ματέο Αντρεάνι, οι δύο πλευρές βρίσκονται κοντά σε νέα συμφωνία, η οποία θα επεκτείνει τη συνεργασία τους έως το 2029, με σημαντικά βελτιωμένους οικονομικούς όρους για τον παίκτη. Το υπάρχον συμβόλαιο του έμπειρου γκαρντ είχε διάρκεια μέχρι το 2027, περιλαμβάνοντας ρήτρα ανανέωσης για μία επιπλέον σεζόν, την οποία μπορούσε να ενεργοποιήσει μονομερώς ο Ολυμπιακός. Σύμφωνα με πληροφορίες του Ιταλού δημοσιογράφου και της ιστοσελίδας «bebasketball», οι ετήσιες απολαβές του Ντόρσεϊ από την επόμενη αγωνιστική περίοδο αναμένεται να ανέλθουν στα 2,3 εκατομμύρια ευρώ, ενώ με την επίτευξη συγκεκριμένων στόχων και μπόνους το ποσό μπορεί να φτάσει έως και τα 2,7 εκατομμύρια ευρώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: