Τετάρτη 17 Ιουνίου 2026

Η παρακάμερα από το γλέντι

 Ο Ολυμπιακός μετά την κατάκτηση του πρωταθλήματος τα... έσπασε στα μπουζούκια και συγκεκριμένα στο μαγαζί που τραγουδάει η Κατερίνα Λιόλιου.
Η «ερυθρολεύκη» ΚΑΕ δημοσίευση την παρακάμερα από το γλέντι των πρωταθλητών, όπου φαίνονται μεταξύ άλλων ο χορός και τα τραγούδια των παικτών του Ολυμπιακού.

Δεν υπάρχουν σχόλια: