Με μία εκδήλωση που φιλοξενήθηκε στο εμβληματικό Δημοτικό Θέατρο Πειραιά, ο Δήμος Πειραιά τίμησε την ομάδα υδατοσφαίρισης γυναικών του Ολυμπιακού, που την περασμένη Παρασκευή (12/6) στη Μάλτα κατέκτησε το Champions League και αναδείχθηκε για τέταρτη φορά στην ιστορία της πρωταθλήτρια Ευρώπης. Οικοδεσπότης της εκδήλωσης ήταν ο δήμαρχος Πειραιά, Γιάννης Μώραλης, ενώ το "έδωσαν" και απηύθηναν χαιρετισμούς ο περιφερειάρχης Αττικής, Νίκος Χαρδαλιάς, ο πρόεδρος της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής, Ισίδωρος Κούβελος, ο πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός, Βαγγέλης Μαρινάκης, η αντιπεριφερειάρχης Στρατηγικού Σχεδιασμού και παλιά διεθνής πολίστρια, Σταυρούλα Αντωνάκου, και ο Μητροπολίτης Πειραιά κ.κ. Σεραφείμ.
Eκ μέρους της ομάδας, η αρχηγός Βάσω Πλευρίτου ευχαρίστησε τον Δήμο Πειραιά για την τιμητική βράβευση και τον Βαγγέλη Μαρινάκη για την υποστήριξη, όπως και τον πρόεδρο του Ερασιτέχνη Ολυμπιακού, Μιχάλη Κουντούρη. Ο προπονητής Γιώργος Ντόσκας, με τη σειρά του, έδωσε το σύνθημα για τον επόμενο στόχο της ομάδας, την back to back κατάκτηση της ευρωπαϊκής κορυφής. Η εκδήλωση περιλάμβανε και μία τούρτα-έκπληξη για την Ιωάννα Σταματοπούλου, καθώς η διεθνής τερματοφύλακας συμπληρώνει σήμερα 28 χρόνια ζωής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου