Δευτέρα 15 Ιουνίου 2026

Δείπνο στους πρωταθλητές Ελλάδας

Ο Ολυμπιακός έκλεισε με απόλυτα επιτυχημένο τρόπο τη σεζόν, πανηγυρίζοντας την κατάκτηση του πρωταθλήματος Ελλάδας στη σειρά των τελικών κόντρα στον Παναθηναϊκό.
Για τον εορτασμό της κατάκτησης του τροπαίου της Stoiximan GBL, οι αδερφοί Αγγελόπουλοι παρέθεσαν δείπνο στους παίκτες και το σταφ του Ολυμπιακού στο εστιατόριο του Άλεκ Πίτερς. Η Ερυθρόλευκη ΚΑΕ δημοσίευσε φωτογραφίες από το δείπνο των πρωταθλητών Ελλάδας και Ευρώπης σε μερικά στιγμιότυπα ξεγνοιασιάς πριν από την έναρξη των καλοκαιρινών διακοπών. Δείτε την ανάρτηση της ΚΑΕ Ολυμπιακός: "Η αυλαία της σεζόν έπεσε, το γλέντι κόπασε και το… σύνθημα για ξεκούραση και ανασύνταξη δυνάμεων δόθηκε σε οικογενειακό κλίμα.
Το βράδυ της Κυριακής (14/06) οι Πρόεδροι της ΚΑΕ Ολυμπιακός, Παναγιώτης και Γιώργος Αγγελόπουλος παρέθεσαν δείπνο στους παίκτες, τους προπονητές και το σταφ των Πρωταθλητών Ευρώπης και Ελλάδος. Η τελευταία συνάντηση πριν από τις καλοκαιρινές διακοπές πραγματοποιήθηκε στο εστιατόριο του Άλεκ Πίτερς TwentyFive στο Μικρολίμανο".

Δεν υπάρχουν σχόλια: