Πέμπτη 26 Μαρτίου 2009

"Θα ήθελα να παίξω και του χρόνου"

Με δηλώσεις του στην «Εl Mundo Deportivo» ο Ντάρκο Κοβάσεβιτς μίλησε για το φετινό τίτλο του Ολυμπιακού, αλλά και για το πως κυλά πλέον η ζωή του. «Επαιξα σε ολόκληρο τον πρώτο γύρο, πέτυχα επτά γκολ και αισθάνομαι μέλος της ομάδας. Ο Ολυμπιακός έχει κατακτήσει 12 πρωταθλήματα τα 13 τελευταία χρόνια, του χρόνου θα παίξουμε ξανά στο Τσάμπιονς Λιγκ και τώρα διεκδικούμε το νταμπλ, όπως πέρυσι. Αισθάνομαι πολύ καλά, γιατί ο Ολυμπιακός είναι σπουδαίος σύλλογος, κάθε χρόνο πρέπει να κερδίζει τα πάντα και κάθε σεζόν είναι και πιο δύσκολη», είπε ο Σέρβος σταρ ο οποίος επανέλαβε την πρόθεσή του να μείνει κοντά στο χώρο και μετά το τέλος της καριέρας του.
Πώς είσαι, δύο μήνες μετά την επέμβαση στην καρδιά;
«Είμαι καλά. Φοβήθηκα πάρα πολύ και ήταν ένα σημαντικό πλήγμα για μένα αυτό που συνέβη. Δόξα τω Θεώ όμως, είμαι καλά». Εχεις αναρρώσει πλήρως; «Δεν έχω κανένα πρόβλημα, αλλά μπορώ να πω ότι ακόμη αναρρώνω. Πλέον περνώ περισσότερο χρόνο με την οικογένειά μου και τα παιδιά μου».
Έχεις σταματήσει τελείως το ποδόσφαιρο;
«Όχι, όχι. Κάθε μέρα πηγαίνω για προπόνηση, κάνω κάποιες συγκεκριμένες ασκήσεις και λίγο τρέξιμο. Ο καρδιολόγος μου με παρακολουθεί καθημερινά και αυτήν την εβδομάδα θα κάνω μία γενική εξέταση για να δούμε αν πάνε όλα καλά».
Έχεις συμβιβαστεί με την αποχώρηση από την ενεργό δράση;
«Πρέπει να συμβιβαστώ με την ιδέα της αποχώρησης από το ποδόσφαιρο, καθώς είναι ξεκάθαρο στο μυαλό μου πως πάνω από όλα είναι η υγεία. Είναι λίγο περίεργο για μένα να συνηθίσω σε έναν νέο τρόπο ζωής, η ζωή συνεχίζεται. Δεν είναι εύκολο. Πλέον δεν πηγαίνω στην προπόνηση σκεπτόμενος τον επόμενο αγώνα. Πλέον πρέπει να προσέχω τον εαυτό μου. Δεν πρέπει να τρέφω αυταπάτες. Είμαι 35 ετών και θα σταματούσα ή αυτό το καλοκαίρι ή το επόμενο. Δυστυχώς δεν κατάφερα να ολοκληρώσω αυτή τη σεζόν, αλλά ήμουν τυχερός. Θα μπορούσε να είχε συμβεί κάτι τραγικό».
Θεωρείς τον εαυτό σου τυχερό;
«Ασφαλώς, χάρη στους γιατρούς που εντόπισαν εγκαίρως τη φραγμένη αρτηρία μου. Θα είμαι πάντα ευγνώμων στους γιατρούς που ήταν στο πλευρό μου στο Σαν Σεμπαστιάν. Στον Εδουάρδο Εσκομπάρ, τον Μαριάνα Λάρμαν, τον Τομάς Ετσεμπερία και τον γιατρό του Ολυμπιακού. Αν δεν ήταν αυτοί, θα μπορούσε να είχε συμβεί κάτι κακό, αλλά σκέφτομαι θετικά».
Πώς είναι πλέον μία τυπική μέρα στη ζωή του Ντάρκο;
«Ξυπνώ, όπως πάντα, πρωί. Στις 8:30 είμαι όρθιος και πηγαίνω στο προπονητικό κέντρο. Κάνω την προπόνησή μου και με εξετάζει καρδιολόγος. Έχω έναν προσωπικό γυμναστή και έτσι θα συνεχίσω ως τον Ιούνιο. Η μόνη διαφορά σε σχέση με το παρελθόν είναι πως δεν αγωνίζομαι και δεν προπονούμαι με τους συμπαίκτες μου».
Μοιράζεσαι ακόμη τα ίδια αποδυτήρια με τους συμπαίκτες σου;
«Ναι, ναι. Έχω τον ίδιο χώρο όπως τα προηγούμενα χρόνια και πριν από κάθε αγώνα μπαίνω μαζί τους στα αποδυτήρια, σαν να είμαι στην αποστολή».
Πως γιορτάσατε την κατάκτηση του τίτλου;
«Ήταν πολύ όμορφα. Οι συμπαίκτες μου αφιέρωσαν τον τίτλο σε μένα. Έχω μόνο λόγια ευγνωμοσύνης για αυτούς». Δεν έχετε βαρεθεί να κατακτάτε τίτλους; «Όχι, ο Ολυμπιακός είναι τεράστιος σύλλογος και οι απαιτήσεις είναι μεγάλες».
Θα ήθελες να συνεχίσεις να αγωνίζεσαι;
«Θα ήθελα να αγωνιστώ έναν ακόμη χρόνο. Αισθανόμουν καλά, είχα δηλώσει πως θα ήθελα να συνεχίσω για έναν ακόμη χρόνο σε μία μεγάλη ομάδα σαν τον Ολυμπιακό, γιατί αισθάνομαι αγαπητός».

Δεν υπάρχουν σχόλια: