Πέμπτη 26 Μαρτίου 2009

Μπροστάρηδες Τεό και Νίκολα

"Εγώ με το Θοδωρή είμαστε οι πιο έμπειροι παίκτες της ομάδας και ως τέτοιοι πρέπει να παίζουμε στο παρκέ για να τραβάμε και την υπόλοιπη ομάδα όταν κρίνονται οι τίτλοι" επισήμανε ο Κροάτης σέντερ Νίκολα Βούϊσιτς.
"Δεν αισθάνομαι κουρασμένος γιατί έχω μάθει να διαχειρίζομαι το κορμί μου. Το σύστημα της Ευρωλίγκα είναι πολύ βολικό γιατί θυμάμαι όταν έπαιζα στη Μακάμπι τέλειωνε το πρώτο παιχνίδι και μετά έπρεπε να σηκωθούμε χαράματα για να φύγουμε".
Ο Τζος Τσίλντρες επισήμανε από την πλευρά του: "Εμένα προσωπικά μου αρέσει που παίζω κάθε δύο μέρες γιατί μου θυμίζει τα πλέι οφ του ΝΒΑ. Δε θα πω στα άλλα παιδιά πώς να αντιδράσουν, ο καθένας είναι επαγγελματίας και ξέρει τι πρέπει να κάνει. Θα προτιμούσα όπως κερδίζαμε με 18 πόντους, να τελειώναμε με 18 πόντους. Αν κάνουμε το 2-0, τότε είναι δύσκολο να επιστρέψει κάποια ομάδα".
Όσο για τον Παναγιώτη Βασιλόπουλο θυμήθηκε την πρώτη του ομάδα: "Ο Ολυμπιακός των πρώτων 15 λεπτών δεν μπορεί να χάσει από καμία ομάδα και ο Ολυμπιακός των επόμενων εννιά λεπτών μπορεί να χάσει κι από τον Ηρακλή Πύργου".
Ο διεθνής φόργουορντ μίλησε και για τα δύο τρίποντα που πέτυχε στην εκπνοή της επίθεσης: "Είναι κακό για τη ψυχολογία της άμυνας να δέχεται τέτοια καλάθια, στο δεύτερο τρίποντο αισθάνθηκα ότι τελείωσε το παιχνίδι".

Δεν υπάρχουν σχόλια: