Δευτέρα 13 Απριλίου 2009

"Με σωστή νοοτροπία έρχονται τίτλοι"

Για όλους και για όλα μίλησε ο τεχνικός του Ολυμπιακού Άντερς Κρίστιανσον...

Για τις προσδοκίες του
"Εχω ζήσει χιλιάδες αγώνες και έχω περάσει πολλές καταστάσεις. Δεν μπορώ να πω ότι μου λείπει κάτι. Εχω αγωνιστεί με τη Νόλικο Μαασέικ σε δύο τελικούς Κυπέλλου Πρωταθλητριών και θα ήθελα στην τρίτη συμμετοχή μου να το κατακτήσω. Εφόσον ο Ολυμπιακός μου κάνει πρόταση για να μείνω κι εγώ απαντήσω θετικά, θα ήθελα πολύ να πάρω με τον Ολυμπιακό το Τσάμπιονς Λιγκ"

Για τους τραυματισμούς στον Ολυμπιακό
"Για μεγάλη περίοδο είχαμε πολλά προβλήματα. Τραυματισμοί Τζούριτς, Κουρνέτα, Ριβέρα, μετά οι γαστρεντερίτιδες. Μετά ο Ούρναουτ δεν ήταν καλά και ήρθε και ο τραυματισμός του Χοφ. Ο συνδυασμός των πολλών αγώνων μας κούρασε αλλά δεν πτοηθήκαμε. Δεν το βάλαμε κάτω. Με χαροποιεί που κρατήσαμε χαρακτήρα, όλοι οι παίκτες έδειξαν πάθος και ο καθένας έχει καταλάβει πως έχει το ρόλο του στην ομάδα".

Ένιωσες ότι ο αποκλεισμός από τον Παναθηναϊκό στην Ευρώπη έφερε και αμφισβήτηση στο έργο σου;
"Οχι, κι αυτό το εκτίμησα πολύ. Ξέρω ότι όλοι πικράθηκαν πολύ γιατί αυτές οι δύο ομάδες όταν παίζουν μεταξύ τους δεν πρέπει να χάνουν ούτε στο τάβλι. Το ότι η ομάδα έμεινε ήρεμη στα δύσκολα ήταν πολύ σημαντικό για τη συνέχεια".

Τι έχεις αλλάξει στην ομάδα του Ολυμπιακού;
"Εχουμε δημιουργήσει καλό κλίμα για να λειτουργήσει το σύνολο. Αυτό που θέλω να πουλήσω στους παίκτες είναι σωστή νοοτροπία. Το έχουν καταλάβει οι παίκτες. Ολοι νιώθουν ένα σημαντικό κομμάτι του παζλ και περιμένουν τη στιγμή που θα μπουν να βοηθήσουν".

Το Κύπελλο Ελλάδας του 2009 ήταν για τον Ολυμπιακό ο πρώτος τίτλος έπειτα από έξι χρόνια. Νιώσατε την πίεση, ειδικά όταν βρεθήκατε να χάνετε 2-1 σετ και χωρίς τον τραυματία Χοφ; Υπήρξε στιγμή που σκεφτήκατε την ήττα;
"Αν σκεφτείς την ήττα θα χάσεις. Είμαι ικανοποιημένος γιατί στα δύσκολα όλα τα παιδιά από τον πάγκο ήθελαν να μπουν μέσα και να προσφέρουν. Αυτό είναι το σημαντικό στην ομάδα μας. Πιστεύω ότι έχουμε καταφέρει να φτάσουμε σε ένα σημείο για να ορίζουμε τη μοίρα μας. Υπήρχε το φάντασμα της ήττας τα τελευταία έξι χρόνια. Ακόμα και οι τοίχοι είχαν ποτιστεί με αρνητική ενέργεια. Αυτό το αλλάξαμε και από τα πανηγύρια των παικτών μπορείτε να καταλάβετε τη λαχτάρα όλων για να πάρουν αυτόν τον τίτλο".

Το όπλο του Ολυμπιακού ποιο είναι;
"Αυτό θα πρέπει να το ανακαλύψουν οι αντίπαλοι. Γενικά, το χαρούμενο και συμπαγές σύνολο που απορροφάει την πίεση, τις εντάσεις και τις δυσκολίες."

Η διοίκηση του Ολυμπιακού έχει δημοσιοποιήσει την πρόθεσή της για ανανέωση της συνεργασίας σας. Θα μείνετε στον Ολυμπιακό;
"Ολοι μου λένε ότι θα μείνω. Ακούω και διαβάζω ότι από τη διοίκηση υπάρχει ενδιαφέρον. Ομως, θα πρέπει να μου το πει και εμένα κάποιος επίσημα από τη διοίκηση. Δεν έχω κάποια συγκεκριμένη πρόταση. Δεν ξέρω τι μπορεί να σκέφτεται η διοίκηση με την οποία μιλάμε καθημερινά για πολλά άλλα θέματα. Πρόταση πάντως δεν υπάρχει. Τα πλέι οφ τελειώνουν, το πρωτάθλημα τελειώνει κι εγώ δεν έχω κάτι χειροπιαστό για να κάνω τον προγραμματισμό μου. Εφόσον μου γίνει πρόταση, θα πρέπει κι εγώ να αποφασίσω".

Τώρα πώς θα παρομοίαζες την ομάδα του Ολυμπιακού;
"Με ένα καλό Volvo max που πρέπει να το βελτιώσουμε για να τρέξει ακόμα καλύτερα. Σημειώστε ότι οι μηχανές Volvo για τα φορτηγά είναι οι πιο γερές και αντέχουν παντού".

Στο μέσο της περιόδου ο κινητήριος μοχλός της ομάδας, ο Ιβάν Μίλκοβιτς, δέχτηκε επικρίσεις. Πώς το αντιμετωπίσατε;
"Ολοι νομίζουν ότι ο Μίλκοβιτς θα κατεβάσει το φεγγάρι. Δεν υπάρχει παίκτης που να παίζει οκτώ μήνες σε κορυφαίο επίπεδο. Οταν αποκλειστήκαμε από τον Παναθηναϊκό όλοι με ρώταγαν γιατί δεν κέρδισε ο Μίλκοβιτς. Είναι ερωτήσεις από ανθρώπους που δεν ξέρουν καλά το άθλημα κι εμείς οφείλουμε να τους εξηγήσουμε τι συμβαίνει. Προσωπικά είχα μικρές προσδοκίες από τον Μίλκοβιτς. Δεν υπάρχει υπεράνθρωπος. Είναι αθλητής που παίζει για πολλά χρόνια σε πολύ υψηλό επίπεδο. Η Ρόμα τον είχε στο ρόστερ της μαζί με τον Ερνάντεζ και δεν έκανε τίποτα. Το καλοκαίρι όταν έμαθα ότι τον έκλεισε η διοίκηση το μόνο που ήθελα να μάθω ήταν εάν είχε δίψα για διάκριση. Διαπίστωσα ότι έχει. Είναι άτομο χαμηλών τόνων. Κάνει σκληρή προπόνηση και όταν λειτουργήσει σωστά μέσα στο σύνολο μπορεί να προσφέρει πολλά".

Στο ενδεχόμενο που μείνετε υπάρχει περίπτωση να δούμε τον Δημήτρη Τζούριτς σε άλλη θέση εκτός από κεντρικό;
"Ακόμα δεν έχουμε πάρει οριστική απόφαση. Το σημαντικό είναι να γίνει ολοκληρωμένος βολεϊμπολίστας. Αυτά που κέρδισε φέτος παίζοντας βασικός κεντρικός είναι δεκαπλάσια από το εάν έπαιζε αναπληρωματικός ακραίος. Οταν είσαι 19 ετών δεν μπορείς να βάζεις ταμπέλες. Πρέπει να παίζεις παντού. Ο Τζούριτς εκτός από πασαδόρος μπορεί να παίξει οπουδήποτε".

Δεν υπάρχουν σχόλια: