Δευτέρα 13 Απριλίου 2009

"Δεν έχουμε υπογράψει συμβόλαιο"

"Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει κάποιο συμβόλαιο, δεν έχουμε κανονίσει τίποτα. Είχαμε μία συνάντηση με τον πρόεδρο, όπως γράφτηκε στην επίσημη ιστοσελίδα του Ολυμπιακού, συζητήσαμε κάποια θέματα και αποφασίσαμε πως θα συνεχίσουμε να συζητάμε, για να δούμε που θα καταλήξουμε. Δεν έχει κλείσει τίποτα ακόμη", υποστήριξε ο τεχνικός του Ολυμπιακού Ερνέστο Βαλβέρδε.
"Έχω πει πάρα πολλές φορές ότι η δέσμευσή μου είναι για ένα χρόνο. Συμπληρώνω αυτό το χρόνο και από εκεί και πέρα το κλαμπ κάνει μία πρόταση για ανανέωση, εγώ είμαι διαθέσιμος για να συζητήσουμε. Δεν υπάρχει κάτι νεότερο, απλά συζητάμε για να δούμε".
Ο Βάσκος απάντησε ακόμα και για την αναμενόμενη άφιξη του Ιμπάνιεθ λέγοντας ότι "ο μάνατζέρ μου έχει έρθει πολλές φορές και δεν έχετε ενδιαφερθεί. Δεν υπάρχει λόγος να ανακοινώνουμε μία συνάντηση απλώς, αν σε αυτή δεν υπάρχει κάποια απόφαση. Αυτή η συνάντηση μπορεί να γίνει, μπορεί να μην γίνει. Αν αποφασιστεί κάτι θα το ανακοινώσουμε".
Η συνέντευξη Τύπου συνεχίστηκε σε αυτό το μοτίβο και ο Βαλβέρδε ρωτήθηκε ποια κριτήρια αφορούν αυτόν για να συνεχίσει και είπε ότι "δεν με απασχολεί κάτι. Είμαι εδώ, κερδίζουμε το πρωτάθλημα, όλα πάνε καλά, δεν έχω τίποτα άλλο να σκεφτώ. Όσον αφορά την απόφαση τη δική μου ή του συλλόγου, αν υπάρχει κάτι για να ανακοινωθεί θα το δούμε. Το μοναδικό πρόβλημα είναι η βιασύνη που υπάρχει για να μάθουν όλοι. Μην μπερδεύουμε την βιασύνη του συλλόγου με την δικιά σας".
Ο Βαλβέρδε στην συνέχεια επισήμανε ότι υπάρχει καλό κλίμα στην σχέση του με τον πρόεδρο και με τον σύλλογο και είπε επίσης ότι "είναι πολύ καλά και στην Ελλάδα, αλλά δεν υπάρχει τίποτα παραπάνω να ανακοινώσουμε, από τη στιγμή που δεν υπάρχει συμφωνία. Αν υπάρχει συμφωνία, θα την ανακοινώσουμε. Αυτή τη στιγμή υπάρχουν συζητήσεις", ήταν τα λόγια του για να συνεχίσει λέγοντας ότι "δεν θέλω να κοροϊδέψω κανέναν, δεν έχω να κρύψω τίποτα, ο καθένας μπορεί να σκέφτεται ότι θα μείνω ή θα φύγω. Αυτή τη στιγμή υπάρχουν μόνο συζητήσεις, προσπαθούμε να καταλήξουμε κάπου και δεν ξέρω αν θα καταλήξουμε κάπου. Δεν θέλω να κοροϊδέψω κανέναν, ούτε να δώσω καμία λανθασμένη εντύπωση, ούτε για το αν θα μείνω ή αν θα φύγω".
Όσον αφορά στον αγώνα με την Λάρισα που μοιραία περνάει σε δεύτερη μοίρα ο Βαλβέρδε παραδέχτηκε ότι η ομάδα δεν έπαιξε καλά. Για τους νεαρούς που έπαιξαν είπε ότι "οι παίκτες έχουν την ευκαιρία τους, όπως στην περίπτωση του Νικλητσιώτη, του Κυριάκου και του Γιάννη Παπαδόπουλου που έχει παίξει περισσότερο. Θα ήθελα να δω τον Σοϊλέδη, αλλά το πρόβλημα του Γκαλίτσιου δεν μου το επέτρεψε". Τέλος ήταν καθησυχαστικός για τον τελικό του Κυπέλλου ότι η ομάδα θα είναι έτοιμη και ότι οι παίκτες δουλεύουν γι' αυτό το παιχνίδι.

Δεν υπάρχουν σχόλια: