Πέμπτη 27 Αυγούστου 2009

Πήρε πληροφορίες από τον Πάργκο

Έτοιμος να προσπαθήσει σκληρά για να δικαιώσει τους ανθρώπους του Ολυμπιακού για την επιλογή τους δήλωσε ο Πάτρικ Μπέβερλι κατά την άφιξή του στην Αθήνα το μεσημέρι της Πέμπτης. Τον Αμερικανό γκαρντ υποδέχτηκε στο «Ελευθέριος Βενιζέλος» ο τιμ μάνατζερ Νίκος Μπουντούρης, ενώ ο παίκτης αναχώρησε αμέσως για ιατρικές εξετάσεις και από τη Δευτέρα θα αρχίσει προπονήσεις.
Ο 21χρονος πλέι μέικερ φάνηκε να γνωρίζει αρκετά πράγματα για τη νέα του ομάδα και από… καλή πηγή.
«Ξέρω αρκετά για τον Ολυμπιακό. Έχω μιλήσει με τον Τζανίρο Πάργκο. Είμαστε καλοί φίλοι και μου είπε πολύ καλά πράγματα για την ομάδα. Μου είπε ότι έχει έναν πολύ καλό προπονητή, σπουδαίους φιλάθλους και πολύ υψηλούς στόχους. Έχω έρθει για να δώσω τα πάντα για την ομάδα», δήλωσε. Όταν ρωτήθηκε αν είναι περισσότερο σκόρερ ή οργανωτής, απάντησε: «Είμαι ένας γκαρντ που μπορεί να δώσει πολλά μέσα στο παιχνίδι και να κάνει πολλές δουλειές. Αυτό που θέλω είναι να μπαίνω κάθε φορά στο γήπεδο και να δίνω ό,τι έχω για να κερδίζει η ομάδα μου», ενώ φάνηκε ενήμερος πως προορίζεται σε πρώτη φάση μόνο για συμμετοχή στην Ευρωλίγκα. «Ναι, το γνωρίζω. Ξέρω τον εαυτό μου και τι μπορώ να προσφέρω». Τέλος, μίλησε για τον «αιώνιο» αντίπαλο και τον Νικ Καλάθη. «Γνωρίζω ότι υπάρχει μεγάλη κόντρα με τον Παναθηναϊκό. Τον Καλάθη τον γνωρίζω πολύ καλά από το κολεγιακό πρωτάθλημα, είμαστε φίλοι και χαίρομαι που θα τον συναντήσω και θα τεθούμε αντιμέτωποι».

Δεν υπάρχουν σχόλια: