Σάββατο 31 Οκτωβρίου 2009

Βλοντάκης "Θέλω το ευρωπαϊκό"

O Αντώνης Βλοντάκης έθεσε ως πρωταρχικό στόχο την κατάκτηση του Τσάμπιονς Λιγκ με το σκουφάκι του Ολυμπιακού.
Φέτος ανήκεις στον Ολυμπιακό και το πρωτάθλημα θεωρείται ακόμα πιο προβλέψιμο, με απόλυτο φαβορί την ομάδα σου.
Μόνο ο Ολυμπιακός κινείται σε επαγγελματικά πρότυπα. Όσο οι υπόλοιποι θα βρίσκονται σε «λήθαργο» θα… παίζει μπάλα μόνος του! Έχει μια απίστευτη δυναμική που του επιτρέπει να πρωταγωνιστεί.
Ανέκαθεν ήθελαν την επιστροφή σου στον Ολυμπιακό. Όμως είχες και δυνατές κόντρες με τους νυν συμπαίκτες σου στους τελικούς. Πως σε υποδέχθηκαν;
Δεν έχω να χωρίσω κάτι με κανέναν. Και’ γω γαλουχήθηκα με τη νοοτροπία του νικητή! Από ένα παιχνίδι πόλο μέχρι μια παρτίδα τάβλι διεκδικώ τη νίκη ως το τέλος! Σ’αυτό το πλαίσιο έγιναν κάποιες δηλώσεις. Ήταν ένα μεμονωμένο, ξεχωριστό κομμάτι. Εκεί σταματούσε το θέμα. Κοινό μας στοιχείο ότι δεν συμβιβαζόμαστε με την μετριότητα.
Σε μια ενδεχόμενη κλήση σου στην Εθνική θα επέστρεφες;
Όχι. Έκλεισε οριστικά αυτό το κεφάλαιο και αυτό είναι το σωστό. Προτεραιότητα έχει η οικογένεια μου. Δεν μπορώ να την αποχωρίζομαι και τους δώδεκα μήνες του χρόνου. Είναι μοναδικό πράγμα η πατρότητα. Οι στιγμές έρχονται, φεύγουν γρήγορα και δεν ξανάρχονται". Γιατί γύρισες έπειτα από επτά χρόνια στο παλιό σου «σπίτι»;
Όχι για να πάρω το πρωτάθλημα. Το όνειρο μου είναι να κλείσω την καριέρα μου με έναν ευρωπαϊκό τίτλο. Το πρωτάθλημα έχει μετατραπεί σε βαρετή διαδικασία για μένα. Ξέρουν οι αντίπαλοι του ότι είναι σχεδόν αδύνατο να τον νικήσεις, ειδικά σε μια σειρά τελικών.
Πως σε αντιμετώπιζαν οι οπαδοί του Ολυμπιακού ως αντίπαλο;
Για τον κόσμο έχω να πω τα καλύτερα. Παρότι τους πλήγωνα ως αντίπαλος, με χειροκροτούσαν και με ρώταγαν πότε θα γυρίσω. Η υποδοχή τους τώρα ήταν συγκινητική. Δεν γύρισα έτσι απλά για να κλείσω την καριέρα μου. Αγαπάω το πόλο και θέλω να αγωνίζομαι σε υψηλό επίπεδο όσο το επιτρέπει το κορμί και η καρδιά μου. Γύρισα για κάτι σπουδαίο.
Έχεις ανεκπλήρωτους στόχους; Απωθημένο;
Το απωθημένο μου σχετίζεται με την Εθνική. Ήθελα ένα μετάλλιο. Έχω τρεις Ολυμπιακές συμμετοχές. Στη μια έφτασα πολύ κοντά… Αγωνίστηκα και με σπασμένο χέρι για να το πάρω αλλά δεν τα κατάφερα. Δυστυχώς δεν θα τα καταφέρω σε αυτό. Σε συλλογικό επίπεδο θέλω τα πάντα και ο Ολυμπιακός μπορεί να εκπληρώσει τις φιλοδοξίες μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: