Δευτέρα 30 Νοεμβρίου 2009

Καστίγιο: "Θέλω να γυρίσω"

Με τον δικό του τρόπο πανηγύρισε την νίκη του Ολυμπιακού επί του Παναθηναϊκού στο ντέρμπι ο Νέρι Καστίγιο.
Ο Μεξικανός, ο οποίος έδωσε το παρών στο "Γ. Καραϊσκάκης" τόνισε για ακόμη μια φορά με δηλώσεις του στον Τύπο πως θέλει να γυρίσει στην ομάδα της καρδιάς του.
"Είμαι πολύ χαρούμενος που κέρδισε η ομάδα μου. Ο Ολυμπιακός ήταν καλύτερος και κέρδισε δίκαια. Μπορούσε να βάλει κι άλλα γκολ.
Το κλειδί στα ντέρμπι είναι πάντα να προηγηθείς. Το πρωτάθλημα έχει πολύ δρόμο ακόμη. Εγώ θέλω πολύ να γυρίσω και περιμένω να μείνω ελεύθερος.
Η αλήθεια είναι ότι δεν με αφήνει ο Αχμέτοφ (σ.σ. πρόεδρος της Σαχτάρ) και θα ψάξω τρόπο. Έχω ακόμη δυο χρόνια συμβόλαιο και έχω περάσει πολύ δύσκολα. Δεν μπορώ να παίξω σε άλλη ομάδα. Εδώ είναι το σπίτι μου (σ.σ. το Καραϊσκάκη)", είπε αρχικά και συμπλήρωσε σχετικά με το φημολογούμενο ενδιαφέρον από τον ΠΑΟ το καλοκαίρι: "Οι δημοσιογράφοι τα είχαν γράψει, δεν είχα μιλήσει ποτέ με Παναθηναϊκό".

Δεν υπάρχουν σχόλια: