Τετάρτη 21 Ιουλίου 2010

"Είχα αποφασίσει για Ολυμπιακό"

Ο Ντένις Ρόμενταλ δεν μπορούσε να περιμένει άλλο τον Άγιαξ και προτίμησε να αποχωρήσει από τον Αίαντα με προορισμό τον Ολυμπιακό. Ο Δανός μέσος με δηλώσεις του σε Ολλανδική ιστοσελίδα τόνισε ότι η απόφαση του θα άλλαζε μόνο σε περίπτωση που του έκανε πρόταση η Μάντσεστερ Γιουναϊτεντ.
Παρότι ο Μάρτιν Γιόλ ήλπιζε ότι ο Ρόμενταλ θα παρέμενε στον Άγιαξ διαψεύθηκε καθώς ο 32χρονος διεθνής είχε αποφασίσει κατά την διάρκεια του Μουντιάλ να δοκιμάσει την τύχη του στους "ερυθρόλευκους".
Ο Ρόμενταλ άφησε καλές εντυπώσεις στο Μουντιάλ πετυχαίνοντας ένα γκολ απέναντι στο Καμερούν.
Ο άσος του Ολυμπιακού μιλώντας στην ιστοσελίδα "voetbalprimeur.nl", τόνισε ότι μόνο για την Μάντσεστερ θα άλλαζε την απόφαση του: "Περίμενα αρκετό καιρό τον Άγιαξ και στη συνέχεια εξέτασα με προσοχή σε ποιον σύλλογο θα συνέχιζα την καριέρα μου. Το Παγκόσμιο Κύπελλο δεν άλλαξε την απόφασή μου. Θα ήταν διαφορετικά αν με είχε ζητήσει η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ".
Όσο για το μέλλον του στην εθνική ομάδα είπε: "Αν δεν ήταν ο Μόρτεν Όλσεν θα είχα σταματήσει, αλλά αυτός έχει εμπιστοσύνη στο πρόσωπό μου και εξακολουθώ να τα πηγαίνω καλά. Είμαι 31 ετών και αυτό δεν λέει τίποτα. Είμαι ακόμα νέος και νιώθω καλά. Τον Αύγουστο θα παίξω στο φιλικό της χώρας μου απέναντι στη Γερμανία. Μετά θα επικεντρωθώ στα προκριματικά του EURO".

Δεν υπάρχουν σχόλια: