Σάββατο 25 Σεπτεμβρίου 2010

"Μπορούσαμε παραπάνω γκολ"

Ο Αριέλ Ιμπαγάσα αναδείχτηκε MVP της αναμέτρησης με αντίπαλο τον Αστέρα Τρίπολης, όπου ο Ολυμπιακός έφτασε σε ένα άνετο και δίκαιο 3-0. Ο Αργεντινός μέσος, είπε τα καλύτερα για τον κόσμο της ομάδας, που έδωσε ένα πραγματικό ρεσιτάλ οπαδικής συμπεριφοράς και έσπρωξε τους παίκτες στην καλή εμφάνιση και φυσικά στη νίκη.
Ο 34χρονος άσος των Πειραιωτών, μίλησε μετά το παιχνίδι και είπε αρχικά: "Είχαμε πολλές ευκαιρίες και μπορούσαμε να πετύχουμε περισσότερα γκολ. Είμαι ευχαριστημένος από τη νίκη, αλλά το πιο σημαντικό είναι πως ο κόσμος έφυγε ευχαριστημένος".
Για τον τρόπο παιχνιδιού του και την επιλογή του Βαλβέρδε να τον βάλει δίπλα στον Ντουντού, απάντησε:
"Η δουλειά μου δεν είναι το γκολ, αλλά έβγαλα πάσες για γκολ. Είμαι ευχαριστημένος από τους συμπαίκτες μου που με καταλαβαίνουν, αλλά και από τη νίκη. Ο προπονητής με ξέρει από την Βιγιαρεάλ και μ' έβαζε σ' αυτή τη θέση πολλές φορές. Είμαι ευχαριστημένος που παίζει σ' αυτή τη θέση και αν χρειαστεί να παίξω πιο μπροστά θα το κάνω".

Δεν υπάρχουν σχόλια: