Σάββατο 30 Απριλίου 2011

"Ηλθα σε έναν μεγάλο σύλλογο"

Ιδιαίτερα χαρούμενος για την επιστροφή του στον Ολυμπιακό δήλωσε ο Γιώργος Πρίντεζης σε ισπανική ιστοσελίδα. Μιλώντας στην La opinion de malaga ο Έλληνας φόργουορντ τόνισε ότι επί της ουσίας ανακουφίστηκε που έληξε με θετικό τρόπο το θέμα του συμβολαίου του.
«Ευτυχώς ναι! Ήταν μια πολύ δύσκολη στιγμή για εμένα. Το καλύτερο που μπορούσε να γίνει για όλους ήταν το εξής: Να επιστρέψω στην Ελλάδα! Πηγαίνω στο σπίτι μου και σε ένα μεγάλο σύλλογο, τον Ολυμπιακό. Όταν έμαθα ότι όλα πήγαν καλά, κάλεσα τον Μπουρούση για να του το πω. Η οικογένειά μου και εγώ είμαστε πολύ ευχαριστημένοι. Είμαι χαρούμενος, επειδή επιστρέφω για να παίξω μπάσκετ, κάτι το οποίο είναι αυτό που ήθελα. Δεν έχω υπογράψει με τον Ολυμπιακό για την νέα σεζόν, μόνο μέχρι το τέλος αυτής. Τώρα συγκεντρώνομαι στις υποχρεώσεις μου με τον Ολυμπιακό, εδώ στην Ελλάδα. Για μένα όλα ξεκινούν τώρα. Είναι πολύ σημαντικό να βρίσκομαι στην Εθνική, είναι κάτι πολύ ωραίο για εμένα».
Σε ερώτηση για την Ουνικάχα και τι έφταιξε που δεν μπόρεσε να αποδώσει αυτά που ήθελε τόνισε: «Όλα ξεκίνησαν καλά τον πρώτο χρόνο που ήμουν στην ομάδα μέχρι να έρθει ο τραυματισμός μου. Ήταν όλα μια χαρά, αλλά ο τραυματισμός στον ώμο άλλαξε τα πάντα.Έτσι, ξεκίνησα να μην έχω την εμπιστοσύνη του προπονητή μου... Το πιο σημαντικό πράγμα για μένα είναι η ψυχολογία. Αν ο προπονητής μου δεν με εμπιστεύεται δεν μπορώ να αποδώσω. Εύχομαι τα καλύτερα. Αυτή η ομάδα έχει ένα μεγάλο προπονητή τον Τσους Ματέο, ο οποίος είναι εξαιρετικός. Σίγουρα την επόμενη σεζόν μπορεί να κερδίσει έναν τίτλο».
Για το αν τον βάραινε το γεγονός ότι ήταν ο πιο ακριβοπληρωμένος παίκτης της ομάδας και τι μερίδιο ευθύνης έχει ο Πρίντεζης εξήγησε: «Το χειρότερο είναι το γεγονός να γνωρίζουν ότι έχεις ένα μεγάλο συμβόλαιο γιατί κατευθείαν θα σε κριτικάρουν. Έχω κάνει και εγώ τα δικά μου λάθη, αλλά πάντα προσπαθούσα να φερθώ με επαγγελματισμό και θέλω αυτό να το γνωρίζουν όλοι».
Τέλος, ο Πρίντεζης έστειλε και μήνυμα προς τους οπαδούς της ομάδας της Μάλαγα: «Οι οπαδοί με βοήθησαν σε δύσκολες περιόδους και ζητώ συγγνώμη από όλους, αν μερικές φορές δεν ήμουν στο επίπεδο που θα ήθελαν και θα ήθελα.Υπάρχουν παίκτες στα αποδυτήρια που αγαπούν αυτό το κλαμπ, αγωνίζονται γι 'αυτό και έχουν έναν μεγάλο προπονητή, γι' αυτό πρέπει να τους ενθαρρύνουν».

Δεν υπάρχουν σχόλια: