Σάββατο 28 Ιανουαρίου 2012

Μασάδο: "Συμπαίκτης με τον Κέβιν"


Κολακευμένος από το ενδιαφέρον του Ολυμπιακού δηλώνει ο Πάουλο Μασάδο και ξεκαθαρίζει ότι θέλει να έρθει σαν τρελός στο λιμάνι! Ο 26χρονος μεσοεπιθετικός της Τουλούζ είναι ενήμερος για το ενδιαφέρον του Θρύλου και θεωρώντας δεδομένη την αποχώρησή του από τη γαλλική ομάδα, επιθυμεί να ντυθεί στα ερυθρόλευκα και να παίξει για τον απίστευτο όπως τον χαρακτηρίζει λαό του Θρύλου. «Ασφαλώς και έχω ενημερωθεί για το ενδιαφέρον του Ολυμπιακού! Είναι πολύ τιμητικό για μένα να με θέλει ένα τόσο μεγάλο κλαμπ। Μακάρι να τα βρουν οι δυο σύλλογοι και έρχομαι και... κολυμπώντας! Θέλω πολύ να φορέσω την φανέλα του και να αγωνιστώ μπροστά στο φανατικό κοινό του», δηλώνει ο Μασάδο ενώ δεν κρύβει την επιθυμία να αγωνιστεί ξανά δίπλα στον Κέβιν Μιραλάς, με τον οποίο ήταν συμπαίκτες στη Σεντ Ετιέν.
«Γνωρίζω και εγώ για το ενδιαφέρον του Ολυμπιακού. Είμαι ενήμερος. Έχω μιλήσει με τον Κέβιν Μιραλάς με τον οποίον παίζαμε μαζί στην Σεντ Ετιέν και ξέρω πολλά πράγματα για τον Ολυμπιακό. Με κολακεύει το ενδεχόμενο να έρθω να παίξω σε αυτή την ομάδα. Γνωρίζω από πρώτο χέρι και τον κόσμο του Ολυμπιακού, έχω παίξει στο γήπεδό του με την Σεντ Ετιέν και δεν μπορώ να ξεχάσω την ατμόσφαιρα. Είναι δεδομένο ότι θα φύγω από την Τουλούζ. Εγώ έχω τελειώσει από εκεί. Η Τουλούζ είπε ότι ζητάει για μένα τέσσερα εκατομμύρια ευρώ, όμως αυτά τα χειρίζεται ο ατζέντης μου. Δεν ξέρω αν μπορούμε να μιλάμε για δανεισμό με οψιόν αγοράς ή για κανονική μεταγραφή. Εγώ θέλω να έρθω στον Ολυμπιακό και να κάνουμε πάλι ντουέτο με τον Κέβιν Μιραλάς» είπε μεταξύ άλλων ο Μασάδο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: