Τετάρτη 29 Φεβρουαρίου 2012

«Ευλογημένος που παίζω μπάσκετ»

Συνέντευξη από τον αρχηγό του Ολυμπιακού, Βασίλη Σπανούλη, ενόψει του αγώνα με τη Γαλατάσαραϊ την προσεχή Πέμπτη φιλοξενεί η επίσημη ιστοσελίδα της Ευρωλίγκας. Ο KillBill στις δηλώσεις του είπε ότι πάντα προσπαθεί μέσα στο παρκέ να δώσει το 100% των δυνατοτήτων του και στόχος του είναι καθώς τελειώνει κάθε παιχνίδι να έχει καθαρή την συνείδηση του για την απόδοση του.
Αναλυτικά ο Σπανούλης υποστήριξε:
«Πάντα θέλω να παίζω καλά σε όλα τα ματς. Σίγουρα ο κάθε παίκτης έχει κάποιους αγώνες στην καριέρα του που είναι διαφορετικοί, αλλά δεν μπορώ να ξεχωρίσω κάποιο. Αυτό που θέλω να τονίσω είναι πως σε κάθε αναμέτρηση επιδιώκω να δίνω πάντα το 100% των δυνατοτήτων μου. Αυτό που θέλω, όταν τελειώνει ένα ματς, είναι να είμαι ικανοποιημένος και να έχω ήσυχη την συνείδηση μου για την προσπάθεια που έκανα, καθώς επιστρέφω στα αποδυτήρια, στο σπίτι μου ή στο ξενοδοχείο.
Νιώθω ευλογημένος που παίζω μπάσκετ και το γεγονός πως έχω φτάσει να αγωνίζομαι σε τόσο υψηλό επίπεδο. Κάποιες φορές κερδίζεις, κάποιες φορές χάνεις. Έτσι είναι το μπάσκετ, έτσι είναι γενικότερα ο αθλητισμός. Σημασία έχει όταν επιστρέφεις στα αποδυτήρια και σκέφτεσαι, να είσαι ευχαριστημένος με τον εαυτό σου πως τα έδωσες όλα».

Δεν υπάρχουν σχόλια: