Τετάρτη 29 Φεβρουαρίου 2012

Αισιόδοξος ο Ντούντα

Η αναμέτρηση του Ολυμπιακού με τη Γαλατάσαραϊ δικαίως έχει χαρακτηριστεί «τελικός»! Κρίνει ένα εισιτήριο για τα πλέι οφ της διοργάνωσης και φυσικά στην Ευρωλίγκα δεν θα μπορούσαν να μείνουν ασυγκίνητοι. Η αναμέτρηση της Πέμπτης μάλιστα αποτελεί «το παιχνίδι της εβδομάδας»! Στο πλαίσιο αυτό, η Ευρωλίγκα φιλοξένησε δηλώσεις του τεχνικού του Ολυμπιακού Ντούσαν Ίβκοβιτς, σε μία εμφανώς πιο… χαλαρή μίνι συνέντευξη. Ο Σέρβος κόουτς του Ολυμπιακού ρωτήθηκε για το μπάσκετ και τα χόμπι του, λέγοντας πως «το μπάσκετ αναμφισβήτητα είναι η ζωή μου. Είναι το 100% της ζωής μου. Δεν μου αρέσει να λέω πως η δουλειά μου, μου προκαλεί πίεση και στρες γιατί βρίσκεσαι συνέχεια υπό πίεση. Σίγουρα όμως είναι μία δύσκολη δουλειά.
Τα περιστέρια ή το ψάρεμα είναι ίσως τα καλύτερα χόμπι για να χαλαρώσει κανείς, αλλά δυστυχώς δεν έχω χρόνο. Για πολλά χρόνια δεν ήμουν συνέχεια στην ίδια χώρα, αλλά είμαι χαρούμενος που έχω πολύ καλούς φίλους, που με βοηθάνε και προστατεύουν τα περιστέρια μου. Και κάποια μέρα θα είμαι πολύ χαρούμενος να επιστρέψω πίσω».
Ο Ντούσαν Ίβκοβιτς ρωτήθηκε και για το αν στόχος του Ολυμπιακού είναι το Final 4 της Ευρωλίγκας, επαναλαμβάνοντας βέβαια πως «δεν μου αρέσει να λέω επίσημα τους στόχους μας, γιατί θα πρόσθετα έξτρα πίεση στην ομάδα μου. Μόνο για αυτό το λόγο δεν θα ήθελα να πω κάτι. Ωστόσο είμαι σε γενικές γραμμές πολύ αισιόδοξος».

Δεν υπάρχουν σχόλια: