Δευτέρα 30 Απριλίου 2012

«Περήφανος που είμαι στον Ολυμπιακό»

Απόλυτα ικανοποιημένος ήταν ο Ραφίκ Τζιμπούρ από την κατάκτηση του νταμπλ με τον Ολυμπιακό, μιλώντας μετά το τέλος του τελικού του Κυπέλλου με τον Ατρόμητο. Ο Γαλλοαλγερινός που έφυγε τελευταίος από το ΟΑΚΑ, αναδείχθηκε MVP του τελικού και ήταν αυτός που άνοιξε το δρόμο για τη νίκη των Πειραιωτών.
Ο «τρομοκράτης» κρατώντας το τρόπαιο του πολυτιμότερου παίκτη, μίλησε για τη σεζόν που ολοκληρώθηκε αλλά και για το γούρι του!
Για τη φετινή χρονιά: «Είμαι πολύ χαρούμενος για τα όσα πετύχαμε όλη τη σεζόν. Είχαμε κάποιες απώλειες στον πρώτο γύρο, ωστόσο τα δώσαμε όλα στον δεύτερο και πετύχαμε τους στόχους μας που ήταν η κατάκτηση του πρωταθλήματος και του Κυπέλλου».
Για το μέλλον του και τα «ξένα μάτια» που έρχονται για να τον δουν: «Πρώτα απ' όλα θέλω να ξεκουραστώ. Στην συνέχεια θα μιλήσω με τον πρόεδρο όταν έρθει η κατάλληλη στιγμή. Είμαι περήφανος που είμαι εδώ και κατακτήσαμε το Κύπελλο και το πρωτάθλημα. Όσο για το μέλλον θα δούμε».
Για το που αφιερώνει το γκολ που σημείωσε: «Το αφιέρωσα στον πατέρα μου. Έχει έρθει να με δει τρεις φορές, με την Ντόρτμουντ, την Άρσεναλ και σήμερα (σ.σ.: χθες) και σκόραρα και τις τρεις φορές. Είναι το... γούρι μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια: