Σάββατο 28 Ιουλίου 2012

"Μεγάλη ομάδα ο Ολυμπιακός"

Ο Κλοντ Ντιελνά είχε καλή παρουσία στο χθεσινό φιλικό του Ολυμπιακού με την Νιουκάστλ κι αγωνιζόμενος ως αριστερό μπακ ανταποκρίθηκε στο ρόλο που του ανέθεσε ο Λεονάρντο Ζαρντίμ.
Ο Γάλλος αμυντικός μίλησε για τις πρώτες του εντυπώσεις από τους Πειραιώτες, εξέφρασε τις προσδοκίες του τονίζοντας ότι ο Ολυμπιακός καλύπτει τις προσδοκίες του, ενώ με δηλώσεις του στη «Nova» επεσήμανε ότι έχει μάθει ήδη πράγματα από τον Ζαρντίμ και περιμένει ακόμα μεγαλύτερη βελτίωση σε προσωπικό επίπεδο.
Αναλυτικά μίλησε:
Για το φιλικό: «Ήταν ένα πολύ καλό ματς για την ομάδα μας. Είμαι ευχαριστημένος, έπαιξα αριστερό μπακ και πιστεύω να ανταποκρίθηκα».
Για τις πρώτες εντυπώσεις του απ' τους «ερυθρόλευκους»: «Ο Ολυμπιακός είναι μία μεγάλη ευρωπαϊκή ομάδα. Καλύπτει απόλυτα τις φιλοδοξίες μου. Είναι μία ομάδα που θέλει πάντα να κερδίζει το πρωτάθλημα. Κι ελπίζω να πάμε καλά και στο Champions League».
Για το που προτιμάει να παίζει: «Προτιμώ να παίζω σέντερ μπακ. Αλλά ο κόουτς μου είπε να παίξω αριστερά και δεν έχω πρόβλημα. Ούτως ή άλλως όπου κι αν παίζω, θα πρέπει να είμαι 100% προσεκτικός και να δίνω τον καλύτερό μου εαυτό».
Για το αν ονειρεύεται την παρουσία του στο Καραϊσκάκη: «Ναι, ανυπομονώ να παίξω»
Για τον Λεονάρντο Ζαρντίμ: «Έχω μιλήσει πολλές φορές με τον Ζαρντίμ. Με έχει διδάξει κάποια πράγματα όσον αφορά στην τεχνική και την τακτική. Και πιστεύω ότι θα βελτιωθώ στον Ολυμπιακό σε πολλούς τομείς».

Δεν υπάρχουν σχόλια: