Πέμπτη 30 Μαΐου 2013

Σενάρια για Ίβανσιτς

Το ενδεχόμενο επιστροφής του στην Ελλάδα, αλλά αυτή τη φορά για λογαριαμσό του Ολυμπιακού κια όχι του Παναθηναϊκού, φαίνεται να εξετάζει αρκετά σοβαρά ο Αντρέα Ίβανσιτς!
Την Γερμανία, τη Νότια Ευρώπη και την Ελλάδα εξετάζει ως πιθανούς επόμενους προορισμούς του ο διεθνής Αυστριακός πρώην μέσος του Παναθηναίκού. Ο Ίβανσιτς, ο οποίος έχει μείνει ελεύθερος από την Μάιντζ, σύμφωνα με ρεπορτάζ από την Γερμανία και την Αυστρία έχει την επιλογή της Κολωνίας και όχι μόνο.
Ο Ίβανσιτς εκτός των άλλων έχει στο μυαλό του και την Ιταλία και την Ισπανία. Όσο για το τι δήλωσε ο ίδιος; «Εάν υπάρχουν οι κατάλληλες προοπτικές και προϋποθέσεις από κάθε άποψη σε μία ομάδα τότε θα είναι ό,τι καλύτερο για μένα.
Θα πρέπει να είναι ένας σύλλογος που θα σου προσφέρει πολλά από αθλητικής πλευράς και ως προς το επίπεδο ζωής. Αυτήν την στιγμή έχω μία με δύο πολύ ενδιαφέρουσες προσφορές για την επόμενη χρονιά.
Εκείνο που έχω να προσθέσω πάντως είναι πως η οικογένειά μου πέρασε πολύ καλά στην Ελλάδα. Ήταν πολύ ωραία και για μένα και για τους δικούς μου, οπότε είμαι ανοιχτός στο να γυρίσω εκεί», υπογράμμισε σχετικά.

Δεν υπάρχουν σχόλια: