Τρίτη 30 Ιουλίου 2013

Ντοσεβί: "Με κάλεσε ο Ισά"

Ο πρόεδρος της Βαλανσιέν, Ζαν-Ραϊμόν Λεγκράν, τόνισε νωρίτερα μέσα στην Τρίτη (30/07) ότι γνωρίζει για το ενδιαφέρον του Θρύλου για τον Ματιέ Ντοσεβί, όμως δεν είχε φτάσει μέχρι τότε που έκανε τις δηλώσεις κάποια πρόταση στα γραφεία της γαλλικής ομάδας για τον 25χρονο μπαλαδόρο.
Δεν τα λέει στην... τύχη ο πρόεδρος των Γάλλων. Υπάρχει έντονο ενδιαφέρον του Θρύλου για τον άσο της Βαλανσιέν, κάτι το οποίο επιβεβαιώνει ο ίδιος... "Ναι, είναι αλήθεια ότι με θέλει ο Ολυμπιακός. Με πήρε τηλέφωνο ο Πιέρ Ισά ο οποίος μου εξήγησε ότι με θέλει στην ομάδα. Μου μίλησε για τα πλάνα που έχει ο Ολυμπιακός για τη νέα σεζόν στο Champions League και για πολλά πράγματα. Μου είπε ότι είναι τεράστιο μέγεθος στη χώρα και πως έχουν φορέσει τη φανέλα του μεγάλοι παίκτες στο παρελθόν όπως ο Ριβάλντο και άλλοι πολλοί.
Ξέρω ότι η Βαλανσιέν δεν έχει πρόβλημα να με πουλήσει. Απόψε (σ.σ. βράδυ Τρίτης 30/07) περιμένω να μάθω περισσότερα γιατί υπήρχε προγραμματισμένη επικοινωνία μεταξύ του Ζανό (σ.σ. δεν είναι μάνατζερ αλλά εκτελή χρέη εκπροσώπου του και χειρίζεται τη μεταγραφή του στον Ολυμπιακό) και του Πιέρ Ισά με την ομάδα μου για να δούμε πώς θα προχωρήσει η μεταγραφή.
Αν θέλω να έρθω; Φυσικά και θέλω να έρθω. Πρέπει όμως να τα βρούνε πρώτα οι δύο ομάδες. Ο Ολυμπιακός είναι ένα μεγάλο κλαμπ και θα είναι μεγάλο βήμα στην καριέρα μου να παίξω εκεί. Είναι διάσημος στην Ευρώπη.
Είχα δει τους αγώνες με τις γαλλικές ομάδες στο Champions League τα τελευταία χρόνια. Ξέρω ότι κέρδισαν εδώ και τη Μαρσέιγ και τη Μονπελιέ" μας είπε και συνέχισε απαντώντας σε ερώτησή μας σχετικά με το αν έχει πάρει πληροφορίες για τον Θρύλο από κάποιον συμπατριώτη του ή κάποιον άλλο γνωστό του στην Ελλάδα:
"Πήρα πληροφορίες από έναν φίλο μου, τον Γουίλιαμ Ενζεγκουελέ. Δεν είχε παίξει στον Ολυμπιακό, αλλά σε άλλη ελληνική ομάδα (σ.σ. έπαιξε στον Παναιτωλικό και τον ξέρει από την κοινή τους παρουσία στη Λε Μαν). Τον ρώτησα αρκετά πράγματα για τη ζωή στη χώρα και για το πρωτάθλημα. Φυσικά και για τον Ολυμπιακό και μου είπε τα καλύτερα για το κλαμπ και την Ελλάδα.
Δεν έχω έρθει στη χώρα σας για αγώνα, ούτε για διακοπές. Από το τωρινό ρόστερ του Ολυμπιακού ξέρω καλά τον Μασάντο που ήταν στην Τουλούζ. Φυσικά και γνωρίζω τον Σαβιόλα και αρκετούς ακόμα όπως τον Μεντζανί. Δεν έχω όμως πλήρη εικόνα". 
Τέλος, για τον κόσμο του Θρύλου όπως μας είπε έχει ακούσει τα καλύτερα: "Ναι, ξέρω ότι έχει φανατικό κοινό. Έχω ακούσει πολλά για τον κόσμο του Ολυμπιακού και τη δυνατή έδρα που έχει η ομάδα.
Είναι πολύ όμορφα για έναν παίκτη να παίζει μπροστά σε ένα φανατικό κοινό. Θέλω να παίξω στον Ολυμπιακό και μπροστά στον κόσμο του" μας είπε κλείνοντας ο Ματιέ Ντοσεβί ο οποίος αποτελεί μεγάλο στόχο του Θρύλου...

Δεν υπάρχουν σχόλια: