Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2013

Το σπίτι του Μάρκο στη Γλυφάδα!

Στο… επίκεντρο της πατρίδας του βρίσκεται τις τελευταίες ημέρες ο Μάρκο Σέποβιτς.
Μεσοβδόμαδα έγινε πρώτο θέμα για τα δυο γκολ που πέτυχε κόντρα στον Φωκικό για το Κύπελλο. Την Κυριακή και πάλι τα ΜΜΕ της χώρας του ασχολήθηκαν όχι με αγωνιστικά θέματα του, αλλά με το νέο του σπίτι στη Γλυφάδα!
Οι συμπατριώτες του έχουν μείνει με το στόμα ανοιχτό από τη στιγμή που ο Σέρβος φορ των «ερυθρόλευκων» τους άνοιξε την πόρτα στο… παλάτι του αξίας 300.000 ευρώ! Στο θέμα της σερβικής ιστοσελίδας «alo.rs», ο Σέρβος άσος των Πειραιωτών, μιλά για τη νέα σελίδα στη ζωή του και τη διαμονή στο σπίτι μαζί με τη σύντροφό του Μίλιαν.
Ο Σέποβιτς επίσης, στάζει… μέλι και για τους δύο συμπαίκτες του οι οποίοι αγωνίζονται στην ίδια θέση με τον ίδιο, Σαβιόλα και Μήτρογλου.
«Για μένα και την κοπέλα μου σημαίνει πολλά αυτό το νέο ξεκίνημα. Έχω ήδη συνηθίσει την πόλη της Αθήνας. Δεν χρειάζομαι πια ούτε το navigator του αυτοκινήτου μου. Βρίσκω μόνος μου τους δρόμους. Όλα είναι εξαιρετικά, η οικογένεια και οι φίλοι μου είναι ενθουσιασμένοι για το νέο ξεκίνημα στην καριέρα μου», επισήμανε ο Σέποβιτς, ο οποίος δεν θέλησε να σχολιάσει το άσχημο γεγονός με τους οπαδούς της Παρτιζάν που του αφαίρεσαν το περιβραχιόνιο. Το έχει αφήσει πίσω του άλλωστε...
Για τον Μήτρογλου και τον Σαβιόλα είχε να πει πως «πάνω απʼ όλα είναι συμπαίκτες μου και μετά ανταγωνιστές για την επίθεση. Είναι εξαιρετικοί παίκτες και πολύ καλοί άνθρωποι. Όσο για μένα είμαι σίγουρος πως θα βάλω πολλά γκολ εδώ. Θέλω να πάω ακόμα πιο καλά, να πετύχω πράγματα και να γυρίσω στην Εθνική Σερβίας. Σέβομαι πολύ τον Σίνισα Μιχαΐλοβιτς και ξέρει καλύτερα ποιους θα καλέσει».

Δεν υπάρχουν σχόλια: