Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2013

«Σπουδαίος ο Χάινς, αλλά εγώ είμαι ο Σίμονς»

Το έργο του… δύσκολο. Οι συγκρίσεις με τον σπουδαίο προκάτοχο της θέσης του… αναπόφευκτες. Όμως ο Σέντρικ Σίμονς δεν φοβάται. Δηλώνει διαφορετικός παίκτης από τον Κάιλ Χάινς και αποφασισμένος να δικαιώσει τον Γιώργο Μπαρτζώκα για την εμπιστοσύνη του δείχνοντας την αξία του και στο υψηλότερο επίπεδο.
-τις εντυπώσεις του από τη νέα του ομάδα: «Όλα μέχρι στιγμής είναι πολύ καλά. Η εμπειρία από την προετοιμασία μέχρι και τώρα είναι πολύ όμορφη. Νιώθω πολύ καλά παίζοντας στο υψηλότερο επίπεδο, σε μία πολύ καλή ομάδα. Ο προπονητής και οι συμπαίκτες μου είναι όλοι πολύ καλοί μαζί μου. Είναι μία καλή μετάβαση για μένα και είμαι πολύ χαρούμενος που είμαι εδώ».
-την «προαγωγή» του από μικρομεσαίες ομάδες στον πρωταθλητή Ευρώπης: «Αισθάνομαι πολύ καλά. Νιώθω πως επιτέλους αναγνώρισαν κάποιοι άνθρωποι το ταλέντο μου. Είχα μία καλή σεζόν στην Καβάλα και στη συνέχεια στην Ιταλία. Τώρα είναι σαν να δικαιώνονται οι κόποι μου. Δικαιώνομαι για τη δουλειά και τη νοοτροπία που είχα στις προηγούμενες ομάδες μου και τώρα έχω την ευκαιρία να δείξω τι αξίζω στο υψηλότερο επίπεδο».
-τις συγκρίσεις με τον Κάιλ Χάινς: «Δεν το σκέφτομαι αυτό. Προσπαθώ να κάνω το παιχνίδι μου, να παίζω όπως ξέρω και να κάνω τα πράγματα που συνηθίζω να κάνω: να παίρνω ριμπάουντ, να κάνω τάπες, να τρέχω το γήπεδο… Ο Κάιλ σίγουρα είναι σπουδαίος, αλλά δεν κοιτάζω άλλους παίκτες. Εγώ θέλω να κάνω τη δική μου δουλειά και να παίζω όπως ξέρω».
-τις μονομαχίες με Λάσμε και Γκιστ: «Είμαστε αθλητικοί ψηλοί, τρέχουμε, πηδάμε… Θα προσπαθήσουμε να τους αντιμετωπίσουμε κάνοντας αυτό που ξέρουμε καλά. Πιστεύω πως ταιριάζουν αυτά τα match up».
-το μήνυμα που στέλνει στον κόσμο του Ολυμπιακού: «Δεν θέλω να πω κάτι ιδιαίτερο. Απλώς θα προσπαθήσω να παίξω δυνατά, με πολλή ενέργεια και να κερδίσουμε πολλά παιχνίδια».

Δεν υπάρχουν σχόλια: