Δευτέρα 22 Σεπτεμβρίου 2014

«Προσπαθώ για να κερδίσω θέση»

Ο Μανώλης Τζανακάκης τόνισε πως θα συνεχίσει να προσπαθεί για να πείσει τους ανθρώπους του Ολυμπιακού και το Μίτσελ πως αξίζει μία θέση στο έμψυχο δυναμικό των πρωταθλητών Ελλάδος. Ο νεαρός αμυντικός που αγωνίζεται με τη μορφή δανεισμού στον Εργοτέλη, μιλώντας στο «NovaΣΠΟΡ FM 94,6», είπε:
«Δεν αισθάνομαι απογοητευμένος. Παίρνω δύναμη και μου λέει ότι κάτι κάνω λάθος και πρέπει να αλλάξω. Εγώ από την πλευρά μου προσπαθώ να παίξω και μέσα από τις εμφανίσεις μου να αλλάξω την άποψη που έχουν για εμένα στον Ολυμπιακό για να κερδίσω μία θέση». 
 Ερωτηθείς στη συνέχεια για το αν μιλάει με τον Ανδρέα Μπουχαλάκη, τον «κολλητό» του που βρίσκεται στον Ολυμπιακό, απάντησε: «Μου λέει ότι ζει ένα όνειρο. Δεν το έχει συνειδητοποιήσει».

Δεν υπάρχουν σχόλια: