Κυριακή 31 Ιανουαρίου 2016

«Μου έδωσε περισσότερη ψυχολογία»

Μεγάλη ψυχολογική τόνωση και... πείσμα να δουλέψει ακόμα περισσότερο, πήρε ο Κώστας Φορτούνης με την απόφαση του Μάρκο Σίλβα να τον αφήσει εκτός αποστολής από τα περασμένα παιχνίδια με Χανιά και Λεβαδειακό. Ο Έλληνας μεσοεπιθετικός μίλησε στην κάμερα της Nova, αναφέρθηκε για πρώτη φορά σε αυτό το θέμα, ενώ σχολίασε μετά τη σημερινή νίκη επί του ΠΑΣ Γιάννινα πως ο Ολυμπιακός είναι πολύ καλή ομάδα και βρίσκεται σε πολύ καλή κατάσταση.
«Το μόνο που κάνω είναι να παίζω ποδόσφαιρο, να βοηθάω την ομάδα μου να κερδίζει», απάντησε αρχικά σε ερώτηση για την απόδοσή του και αναφερόμενος στη συνεργασία που έχουν με τον Ντουρμάζ, είπε: «Με τον Τζίμι έχουμε πολύ καλή συνεργασία, βρισκόμαστε πολύ καλά και στις προπονήσεις, χαρούμενος που τον έχω συμπαίκτη, με βοηθάει. Πιστεύω να συνεχίσουμε έτσι και στο μέλλον».
Για Μιλιβόγεβιτς και Ζντιέλαρ: «Οι μεσοεπιθετικοί παίκτες δεν γυρίζουμε τόσες φορές πίσω, έχουμε δύο αμυντικά χαφ που δουλεύουν για μας, οπότε όταν παίρνουμε τη μπάλα είμαστε ξεκούραστοι και δημιουργούμε πολλές επικίνδυνες φάσεις για τον αντίπαλο.
Για τα φάουλ: «Μου αρέσει πολύ το φάουλ, φέτος δεν είχα κανένα γκολ από φάουλ και ήμουν στενοχωρημένος. Ο Τζίμι έχει βάλει φέτος. Τα εκτελούμε συνέχεια και στην προπόνηση και είμαι χαρούμενος που μας βγαίνει και στον αγώνα».
Για το αν σκέφτεται το να βγει πρώτος σκόρερ: «Είναι ένας στόχος, αλλά θα έρθει από μόνο του. Δεν το κυνηγάω. Εγώ θέλω να βοηθάω την ομάδα μου με ασίστ ή με γκολ ή με άλλο τρόπο. Πρώτα απ’ όλα είναι η ομάδα, δεν βάζω τον εαυτό μου από πάνω. Είμαι χαρούμενος που είμαι πρώτος σκόρερ στη λίστα.
Είμαστε μία πολύ καλή ομάδα, δεν έχουμε ατομιστές παίκτες, κοιτάμε πάντα ποιο είναι το καλύτερο. Είναι ένα από τα μυστικά μας, έχουμε πολύ ποιοτικούς παίκτες στην επίθεση, έχουμε βρει καλό ρυθμό και δημιουργούμε πολλές φάσεις».
Για την επιλογή του Μάρκο Σίλβα να τον αφήσει εκτός αποστολής πριν από μερικές μέρες: «Πολλά γράφτηκαν, πολλά άκουσα κι εγώ, δεν ισχύει τίποτα από αυτά. Ο προπονητής αποφάσισε να με αφήσει εκτός, το σέβομαι, δεν κράτησα κακία, δούλεψα ακόμα περισσότερο για να είμαι σε καλύτερη κατάσταση. Σκέφτηκα πολλά πράγματα και αυτό με πείσμωσε ακόμα περισσότερο για τη συνέχεια, μου έδωσε τεράστια ψυχολογία για να δουλέψω περισσότερο».
Για το πόσο βελτιωμένος είναι φέτος: «Το έχω ξαναπεί: Πέρσι ήρθα πολύ αργά, χωρίς προετοιμασία, δεν ήμουν στα καλύτερά μου. Προσπαθούσα μέσω προπονήσεων και στους αγώνες να βρω τον εαυτό μου. Αυτή τη χρονιά ξεκίνησα προετοιμασία με τον Ολυμπιακό, ο προπονητής μου έδειξε τεράστια εμπιστοσύνη και είναι ό,τι καλύτερο για μένα. Είμαι άνθρωπος που όταν μου δείχνουν εμπιστοσύνη, προσπαθώ να τον ανταμείψω. Έκανα πολύ καλή προετοιμασία, δούλεψα πάρα πολύ για τον εαυτό μου και αυτό το δείχνω τώρα.
Δεν αγχώνομαι καθόλου, σε κάθε αγώνα θέλω να κερδίζουμε και να κάνουμε χαρούμε νος τους οπαδούς, θέλουν να παίζουμε καλά. Ο Ολυμπιακός έχει απαιτήσεις».
Για το ότι άλλαξε γωνία σήμερα στο πέναλτι: «Ναι, μας πήραν χαμπάρι».

Δεν υπάρχουν σχόλια: