Καταπληκτική εμφάνιση πραγματοποίησε στο Βελιγράδι ο Δημήτρης Αγραβάνης, βοηθώντας τον Ολυμπιακό να πάρει μία πολύ σημαντική νίκη κόντρα στον Ερυθρό Αστέρα.
Ο εξαιρετικός το τελευταίο διάστημα φόργουορντ του Θρύλου σε δηλώσεις του αμέσως μετά το τέλος του ματς τόνισε πως η ομάδα του πέτυχε μία πολύ σημαντική νίκη.
Επίσης, υποστήριξε πως θεωρεί ότι έχει πολλά ακόμα να δώσει στην ομάδα και πως δουλεύει καθημερινά, προκειμένου να βελτιώνεται και να βοηθάει το σύλλογό του.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του Δημήτρη Αγραβάνη:
Για τη νίκη του Ολυμπιακού:
«Ήταν μια πολύ σημαντική νίκη για εμάς, γιατί πλέον έχουμε και το πλεονέκτημα έδρας. Η ατμόσφαιρα ήταν τρομερή και ήταν δύσκολο να ακούσουμε ο ένας τον άλλον, αλλά και τον προπονητή. Δεν θέλω να σταθώ σε μένα. Καταφέραμε να γυρίσουμε το ματς, να το στείλουμε στην παράταση και να το κερδίσουμε».
Για την καταπληκτική του επίδοση στο ματς με τον Ερυθρό Αστέρα:
«Χρειαζόμασταν μεγάλα σουτ όταν μπήκα μέσα στο παιχνίδι. Με έβαλε μέσα στο παρκέ ο κόουτς και ήμουν αποφασισμένος να κάνω ότι μπορώ για αν βοηθήσω την ομάδα. Προσπάθησα να βρω τη καλύτερη δυνατή επιλογή για να σκοράρω και να βοηθήσω την ομάδα μου. Δεν έχουν τόσο σημασία τα δικά μου καλάθια, γιατί αν δεν ήταν ομαδική προσπάθεια πιστεύω ότι δεν θα κερδίζαμε».
Για το αν θέλει να αφιερώσει κάπου τη νίκη:
«Εντάξει, εγώ πιστεύω ότι είναι μία απλή νίκη για εμάς. Δεν χρειάζεται να την αφιερώσουμε κάπου. Παίζουμε πολλά και δυνατά παιχνίδια τόσο εκτός όσο και εντός έδρας. Εχουμε πολύ δύσκολη συνέχεια και πρέπει να συνεχίσουμε για να κατακτήσουμε τους στόχους μας τόσο στο ελληνικό πρωτάθλημα όσο και στην Ευρωλίγκα».
Για το αν έχει περισσότερα να δώσει στον Ολυμπιακό:
«Εγώ έχω πολλά περισσότερα να δώσω και θέλω να βοηθήσω την ομάδα. Δουλεύω κάθε μέρα στο παρκέ και πιστεύω ότι θα τα καταφέρω».