Και ήδη έχουν αρχίσει οι αλλαγές στο γήπεδο. Ξεκίνησαν οι εργασίες ήδη στο ΣΕΦ, ενώ έχει αφαιρεθεί και το παρκέ, τα κορτ σιτς και τα δημοσιογραφικά θεωρεία. Επίσης έχει τυλιχθεί το cube για προστασία.
Η ΚΑΕ Ολυμπιακός έχει ζητήσει από Euroleague και ΕΣΑΚΕ να παίξει όσο περισσότερα ματς γίνεται το πρώτο δίμηνο της νέας σεζόν εκτός έδρας λόγω των εργασιών στο ΣΕΦ και μέχρι να αποφασιστεί ποια θα είναι η προσωρινή του έδρα.
Η SUNEL Arena είναι μεταξύ των εδρών που προτιμά η ομάδα των Ερυθρολεύκων εντός Λεκανοπεδίου, χωρίς ακόμα πάντως τίποτα να είναι σίγουρο και όλα τα ενδεχόμενα είναι ανοικτά για το που θα παίζει η ομάδα του Πειραιά τη νέα σεζόν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου