Υπάρχουν αρκετά ονόματα που έχουν βγει στη δημοσιότητα τις τελευταίες ημέρες για τις μεταγραφές του Ολυμπιακού και ένα απ' αυτά για το κέντρο της άμυνας είναι του Νταβίντ Κάρμο. Ο Ανγκολέζος αμυντικός έχει αγωνιστεί στους «ερυθρόλευκους» για ενάμιση χρόνο, είχε έρθει τον Ιανουάριο της χρονιάς της κατάκτησης του Conference League, το καλοκαίρι έφυγε για την Πόρτο αλλά τον απέκτησε η Νότιγχαμ και έπαιξε ως δανεικός για ακόμη μία σεζόν στην Ελλάδα κατακτώντας το νταμπλ. Από εκεί και πέρα έφυγε για την Ισπανία και την Οβιέδο, η οποία όμως υποβιβάστηκε και τώρα πλέον επέστρεψε ξανά στη Νότιγχαμ Φόρεστ στην οποία ανήκει.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου