Τρίτη 16 Ιουνίου 2026

Επανέρχεται το όνομα του Κάρμο


Υπάρχουν αρκετά ονόματα που έχουν βγει στη δημοσιότητα τις τελευταίες ημέρες για τις μεταγραφές του Ολυμπιακού και ένα απ' αυτά για το κέντρο της άμυνας είναι του Νταβίντ Κάρμο. Ο Ανγκολέζος αμυντικός έχει αγωνιστεί στους «ερυθρόλευκους» για ενάμιση χρόνο, είχε έρθει τον Ιανουάριο της χρονιάς της κατάκτησης του Conference League, το καλοκαίρι έφυγε για την Πόρτο αλλά τον απέκτησε η Νότιγχαμ και έπαιξε ως δανεικός για ακόμη μία σεζόν στην Ελλάδα κατακτώντας το νταμπλ. Από εκεί και πέρα έφυγε για την Ισπανία και την Οβιέδο, η οποία όμως υποβιβάστηκε και τώρα πλέον επέστρεψε ξανά στη Νότιγχαμ Φόρεστ στην οποία ανήκει.

Δεν υπάρχουν σχόλια: