Παρασκευή 27 Φεβρουαρίου 2009

Που πάμε Ερνέστο;

Στραβός είναι ο γιαλός ή στραβά αρμενίζουμε; Πάλι χάσαμε Ερνέστο μου. Τρίτη συνεχόμενη φορά. Μπάλα δεν είδαμε χθες από τον Ολυμπιακό, αλλά τουλάχιστον... σαπίσαμε στην κλωτσιά τους "στεφανουά". Ετσι, για να μην νομίζουν ότι δεν βάζουμε τα πόδια μας στη φωτιά.
Τώρα τι φταίει; Ο κακός αγωνιστικός χώρος; Η ψυχολογία; Οι τραυματισμοί βασικών παικτών; Πείτε μου για να καταλάβω βρε παιδί μου. Εγώ βλέπω ότι έγινε κακή διαχείριση υλικού από τον προπονητή όλη τη χρονιά με αποτέλεσμα οι περισσότεροι παίκτες να είναι κλαταρισμένοι ή τραυματίες. Πως θα παίξεις έτσι στο ντέρμπι Ερνέστο μου; Ελπίζω να δούμε αυτή τη φορά στην ενδεκάδα τον Μήτρογλου ή τον Ντάρμπισιρ. Τουλάχιστον αυτοί είναι πιο... φρέσκοι από τον Ντιόγκο, αφού όλο το χρόνο κάθονται...

Δεν υπάρχουν σχόλια: