Παρασκευή 31 Ιουλίου 2009

Ο Τζόλε προορίζεται για τεχνικός διευθυντής

Ο Ντάρκο Κοβάσεβιτς παραχώρησε συνέντευξη στην ισπανική εφημερίδα "El Mundo Deportivo" και μίλησε για τις μελλοντικές του κινήσεις, αλλά αυτό που παρουσιάζει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον είναι πως ο Ντάρκο αποκάλυψε ότι ο Πρέντραγκ Τζόρτζεβιτς θα είναι ο νέος τεχνικός διευθυντής της πειραϊκής ομάδας.
- Επειτα από λίγες μέρες που πέρασες στη Μαρμπέγια και την Ντονόστια, τι θα κάνεις;
«Θα επιστρέψω στην Αθήνα. Θα μείνω τουλάχιστον ακόμη ένα χρόνο στην Αθήνα, όπου η ζωή μου είναι φανταστική και όλοι με αγαπάνε. Τον ερχόμενο Ιούνιο θα δω τι θα κάνω. Ηταν το πρώτο μου καλοκαίρι που δεν έκανα προετοιμασία και ομολογώ πως ήταν λίγο περίεργο».
- Αλήθεια, πώς νιώθεις γι’ αυτό;
«Δεν το σκέφτομαι. Κατάλαβα πως τα πιο σημαντικά πράγματα είναι η υγεία μου και η οικογένειά μου. Επίσης, δεν μπορώ να ξεγελάω τον εαυτό μου, γιατί έτσι κι αλλιώς το ποδόσφαιρο θα το σταματούσα είτε φέτος είτε του χρόνου».
- Πώς περνάς τώρα το χρόνο σου που δεν παίζεις;
«Απολαμβάνω τη ζωή με τα παιδιά και τη γυναίκα μου. Ο γιος μου και η κόρη μου είναι σε μια πολύ σημαντική ηλικία και θέλω να είμαι δίπλα τους όσο γίνεται περισσότερο».
- Και σε τι σκέφτεσαι να δουλέψεις;
«Σίγουρα σε κάτι σχετικό με το ποδόσφαιρο. Δεν ξέρω ακόμα τι Δόξα τω Θεώ, δεν έχω κανένα οικονομικό πρόβλημα, αλλά είμαι ''άρρωστος'' με το ποδόσφαιρο και θα κάνω κάτι πάνω σ’ αυτό».
- Θα γίνεις προπονητής του Ολυμπιακού;
«Αυτό δεν το ξέρω τώρα. Ο Τζόρτζεβιτς θα γίνει τεχνικός διευθυντής, αλλά ζήτησε να ξεκουραστεί μέχρι το Σεπτέμβρη. Του αρέσει να ψαρεύει και θέλει να χαλαρώσει λίγο έπειτα από τόσα χρόνια που έπαιζε μπάλα. Θα δούμε».
- Κάποια ιδέα θα έχεις όμως
«Κι όμως Τη μια μέρα θέλω να γίνω ατζέντης και την άλλη προπονητής. Επί του παρόντος, όμως, δεν σκέφτομαι τη δουλειά. Αυτούς τους μήνες που δεν παίζω χαίρομαι άλλα πράγματα. Ταξιδεύω και ούτε που σκέφτομαι το ποδόσφαιρο».
- Κάποιοι ποδοσφαιριστές έχουν πρόβλημα όταν σταματάνε την μπάλα
«Αν με ρωτήσεις το Δεκέμβρη, μπορεί να σου πω ότι έχω βαρεθεί ή ότι είμαι διακοπές στις Μαλδίβες. Τώρα, όμως, δεν μου λείπει πολύ το ποδόσφαιρο».
- Τι έκανες, ας πούμε, αυτό το καλοκαίρι;
«Δεν σκεφτόμουν καθόλου τις ημερομηνίες. Πριν, όταν πήγαινα διακοπές, σκεφτόμουν συνέχεια την ημερομηνία που θα έπρεπε να επιστρέψω. Φέτος είμαι τόσο χαλαρός, λες κι έχω όλον το χρόνο μπροστά μου. Ζω χωρίς ρολόι και χωρίς κινητό. Επειτα από 20 χρόνια μπάλας, αυτό το καλοκαίρι δοκίμασα τι σημαίνει να μη θυμάσαι τι μέρα είναι... Και ήταν υπέροχα!».
- Τι κρατάς περισσότερο από την καριέρα σου;
«Πως μπορώ να χτυπήσω πόρτες στην Ιταλία, την Ισπανία και την Ελλάδα και να βρω καλούς φίλους».

Δεν υπάρχουν σχόλια: