Πέμπτη 27 Αυγούστου 2009

Πήρε πάνω του την ευθύνη

Στις 8 Αυγούστου του 2008 ο Πάτρικ Μπέβερλι βρέθηκε στη δυσάρεστη θέση να δεχθεί τις συνέπειες των κανονισμών του NCAA και να απομακρυνθεί από το κολέγιο του Αρκάνσας. Οι κατηγορίες που του είχαν απαγγελθεί αφορούσαν τις ακαδημαϊκές του επιδόσεις, αλλά λόγω της ιδιαίτερης ευαισθησίας που διέπει τους υπεύθυνους του NCAA στα προσωπικά δεδομένα αθλητών-μαθητών σε ακαδημαϊκό επίπεδο κανείς δεν γνώριζε για αρκετό καιρό τι ακριβώς είχε συμβεί.
Με τις διάφορες φήμες στα blogs να έχουν οργιάσει για σχεδόν ένα χρόνο, ο ίδιος ο παίκτης παραχώρησε φέτος τον Μάιο μια συνέντευξη κατά τη διάρκεια της παρουσίας του στο καμπ του περιβόητου Τιμ Γκρόβερ (γυμναστής του Μάϊκλ Τζόρνταν αλλά και του Κόμπι Μπράιαντ) όπου και εξήγησε τι ακριβώς συνέβη:
"Έγιναν διάφορα πράγματα με εμένα και την ομάδα μου (Αρκάνσας Ρέιζορμπακς). Κάποιος από το πανεπιστήμιο μας βοηθούσε με τις εργασίες που είχαμε, για την ακρίβεια έκανε και δικές μου και των συμπαικτών μου. Βασικά όμως αντί να προδώσω την ομάδα και τους συμπαίκτες μου, είπα ότι ήμουν μόνο εγώ αναμεμειγμένος σε αυτή την ιστορία. Έτσι υποχρεώθηκα να μείνω ένα χρόνο εκτός αγωνιστικών υποχρεώσεων"
Η συνέχεια είναι γνωστή με τον Μπέβερλι να φεύγει τελικώς για την Ουκρανία και να αγωνίζεται στην Dnipro Dnipropetrovsk, πριν γίνει επιλεγεί φέτος τον Ιούνιο στο ντράφτ από τους Λέικερς στη θέση 42 (του οποίου τα δικαιώματα έδωσαν τελικώς στους Μαιάμι Χιτ).

Δεν υπάρχουν σχόλια: