Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου 2014

"Στόχος το νταμπλ και η πρόκριση"

Χαμός γίνεται και στην Παραγουάη, όπως σε όλο τον πλανήτη, για την μεγάλη εμφάνιση και νίκη του Ολυμπιακού κόντρα στην Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ. Οι Ερνάν Πέρεζ και Νέλσον Βαλντέζ είναι πρώτο θέμα συζήτησης στην πατρίδα τους. Οι Παραγουανοί άσοι έχουν παραχωρήσει πολλές συνεντεύξεις σε ΜΜΕ της χώρας τους σχετικά με το ματς απέναντι στην Γιουνάιτεντ, αλλά και τον Θρύλο γενικότερα.
Σε μια απο αυτές ο Πέρεζ τόνισε πως στόχος τους είναι η κατάκτηση του νταμπλ και η πρόκριση στα προημιτελικά του Τσάμπιονς Λιγκ. Παράλληλα έριξε το σύνθημα νίκης στα παιχνίδια με Ποα, Μπάοκ.
"Είμαι πολύ χαρούμενος γιατί η νίκη επί της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ ειναι τεράστια και βρεθήκαμε ένα βήμα πιο κοντά στην πρόκρισή μας στα προημιτελικά του Τσάμπιονς Λιγκ! Η αλήθεια είναι πως για μας είναι ένα πολύ μεγάλο όραμα και στόχος μας να το κατακτήσουμε. Θέλουμε πολύ αυτή την πρόκριση", είπε αρχικά.
Ο Πέρεζ ρωτήθηκε γενικότερα για τον Ολυμπιακό και την προσαρμογή του: "Είμαι πολύ χαρούμενος, για μένα είναι ιδιαίτερη στιγμή αυτή που ζω, να παίζω στο Τσάμπιονς Λιγκ. Εχω γίνει μέλος πια αυτής της ομάδας.
Ο προπονητής μου με χρησιμοποιεί και στα δυο άκρα, περισσότερο από αριστερά, όπου δεν έχω πρόβλημα να παίξω. Προσπαθώ να είμαι ουσιαστικός, να παίζω απλά και γρήγορα για την ομάδα".

Στο τέλος μίλησε και για τα ματς με Πόα, Μπάοκ και τους στόχους του Θρύλου: "Το γεγονός πως είμαστε μπροστά είναι πολύ καλό, αλλά εμείς θέλουμε νίκες με Παναθηναϊκό και ΠΑΟΚ γιατί πρέπει να νικήσουμε. Εξάλλου, αυτόματα γινόμαστε πρωταθλητές. Στόχος μας είναι το νταμπλ και η πρόκριση στην επόμενη φάση".

Δεν υπάρχουν σχόλια: