Σάββατο 25 Μαρτίου 2017

"Δεν πρόκειται να ξεχάσω αυτή την αγάπη"

Δύσκολο βράδυ αυτό της Παρασκευής για τον Λοτζέσκι μετά τον τραυματισμό του. Αλλά τελικά τα πράγματα πήγαν καλά, μιας και γλίτωσε τα χειρότερα. Και αυτό ήταν το θετικό γεγονός της βραδιάς. Από τη στιγμή του τραυματισμού του, ως και την ώρα που έγιναν γνωστά τα πρώτα αποτελέσματα, ο κόσμος δεν σταμάτησε να δείχνει το ενδιαφέρον του. Κι όλη αυτή η συμπαράσταση, τα μηνύματα, το ενδιαφέρον δεν θα μπορούσαν να αφήσουν ασυγκίνητο τον Ματ.
Με τον Αμερικανό, με βελγικό διαβατήριο, φόργουορντ να ευχαριστεί όλους όσοι έστειλαν ενδιαφέρθηκαν για την κατάστασή του. Με το μήνυμά του, μέσω Instagram, να αναφέρει πώς Ένιωσα τόση αγάπη από τη στιγμή που τραυματίστηκα κι αυτό με έκανε να θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όσους μου τηλεφώνησαν, μου έστειλαν μηνύματα, έκαναν σχόλια και εξέφρασαν τις καλύτερες ευχές τους για την υγεία μου. Δεν μπορώ να εκφράσω με άνεση όσα ένιωσα από τους συμπαίκτες μου, το τεχνικό τιμ, την οικογένεια, τους φίλους, τους οπαδούς. Ακόμα κι εκείνους από άλλες ομάδες, από αντιπάλους του Ολυμπιακού. Δεν πρόκειται ποτέ να ξεχάσω αυτή την αγάπη… Περιμένοντας τα αποτελέσματα και προετοιμάζοντας τον εαυτό μου πνευματικά για ένα τραυματισμό πολύ χειρότερο, σε κάνει να σκεφτείς. Πιστεύω πώς όλα συμβαίνουν για κάποιο λόγο. Για κάποιον λόγο εγώ ήμουν τυχερός και δεν είμαι σίγουρος γιατί… Ανυπομονώ να επιστρέψω δίπλα στους συμπαίκτες μου, πιο νωρίς από ό,τι περιμένουν… Σας ευχαριστώ όλους!"

Δεν υπάρχουν σχόλια: